مصاحبه آرشیو خبر ها
شماره ی 10 را به دیبالا بدهید!

شماره ی 10 را به دیبالا بدهید!

مارکو تاردلی اعتقاد دارد زوج گنسالو ایگوایین و پائولو دیبالا بی نقص هستند. اسطوره ی فوتبال ایتالیا در گفت و گو با نشریه ی گاتزتا دلا اسپورت گفت:

 

ایگوایین چه چیزی به یوونتوس اضافه می کند؟

 

گل، مقدار زیادی گل. اما حواستان باشد که او مانژوکیچ نیست. مانژوکیچ بازیکن کلیدی برای یووه بوده است، او خط اول پرس است و به همه حمله می کند، که به تیم اجازه می دهد مالکیت توپ را در زمین پس بگیرد. ایگوایین مهاجم متفاوتی است، او آخرین کسی است که حمله می کند. اما داریم در مورد یک ستاره صحبت می کنیم، کسی که به شما اجازه می دهد هدفتان را قهرمانی در لیگ قهرمانان قرار دهید.

 

ایگوایین و دیبالا؟

 

یک زوج بی نقص، خیلی آنها را به زوج ترزگه و دلپیرو تشبیه کرده اند، اما من مخالفم. آنها 4 بازکن مختلف اند و با هم فرق می کنند. و اینکه هردوی آنها اهل آرژانتین هستند. ایگوایین و دیبالا روی کاغذ بی نقصند، چرا که علاوه بر تمام کنندگی، پیپیتا با تکنیک آمریکای جنوبی اش می تواند پاس گل هم بدهد. به هلاوه هر دوی آنها آرژانتینی هستند.

 

تاردلی می گوید که رفتن پوگبا ضربه ی غیرقابل جبرانی به یوونتوس نخواهد زد:

 

آنها بازیکن فوق العاده ای را از دست خواهند داد، اما پول زیادی هم به دست می آورند و این چیزی است که می توانند تحملش کنند. آیا دیبالا باید شماره ی 10 او را بردارد؟ او باید این شماره را بپوشد. این پسر رویکرد صحیحی دارد و کیفیت و شخصیت بسیار بالایی از خود نشان داده است. پیراهن شماره ی 10 به او تعلق دارد. فروختن آلوارو موراتا؟ او به خوبی جایگزین شده است و مشکلی وجود ندارد. و در مورد مارکو پیاتسا هم، او استعداد دارد، اما برای اینکه قضاوت قاطعی بکنم نیاز به زمان دارم. چند وقت پیش می گفتند که بالوتلی یک ستاره است و می تواند فوتبال را عوض کند، اما ماریو هیچ چیز را عوض نکرد. فوتبال او را عوض کرد.

 

بوفون دو سال دیگر تا پایان دوران حرفه اش باقی مانده است، اما هافبک سابق یوونتوس اعتقاد دارد وقتی که بازنشست شد باید نقشی در باشگاه داشته باشد:

 

بوفون یکی از کسانی است که باشگاه بعد از بازنشستگی نباید از او دوری کند. بیانکونری نمی تواند اشتباهی که در مودر دلپیرو مرتکب شد و یا آنچه میلان در مورد پائولو مالدینی انجام داد، تکرار کند.

 

در نهایت تاردلی در مورد اهداف یووه برای فصل جاری صحبت کرد:

 

در سری آ‌ هیچ رقیبی برای یوونتوس وجود ندارد، اما در لیگ قهرمانان سطح رقابت ها بسیار بالاست. دنی آلوز؟ من خرید این بازیکن برزیلی را به طور خاص بسیار مهم می دانم. دنی آلوز همه چیز را در بارسلونا برده است، او به یووه کمک می کند که از پس لحظات سختی که معمولا در لیگ قهرمانان رخ می دهد، بربیاید.

 

مارکو تاردلی اعتقاد دارد که اگر خانواده ی آنیلی یوونتوس را می فروخت، فوتبال ایتالیا تمام می شد. مالکان بانوی پیر از سال 1923 با این تیم پیوند تاریخی خورده اند و در این مدت یووه خود را به عنوان پرافتخارترین باشگاه در مرزهای ایتالیا مطرح کرده است.

 

حضور آنیلی ها؟

 

مایه ی خوشبختی است، اگر آنیلی ها صحنه را ترک می کردند، پایان فوتبال ایتالیا بود، باورنکردنی است که هیچ تاجر (ایتالیایی) برای خرید اینتر و یا میلان اقدام نکرده است. متاسفانه این یوونتوس نیست که رقیب ندارد، این لیگ ایتالیاست که افت کرده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: